Aku

My photo
*Mencari dan terus mencari sinar kebahagiaan di dunia & akhirat.

Coretan Aku

Wednesday, September 28, 2011

lastday raya 2011

Kesimpulan Hari Raya untk thun ni..
Raya tahun nie x brp nak meriah sbb cuti aku singkat sngt...
Kumpul ngn family /sedare rmai2 xdpt lme2..
Raye umh sedare sikit je.. sbab kesuntukan mse...
Kumpul ngn kwn lame ade jugak tp xkumpul rmai sngt...
Wit raye xdpt bnyak(dah besar larh konon'y)..
Thun nie pnye raye aku x pakai tudung bawal ag dah... tukar shawl  plak deh... 
Thun nie last raye umor belasan tahun.. Thun dpn msok puluhan tahun..perh.. xsuka...
23hb aritu ade open house kat umh.. Aku blik ptg 2 nak merai'n open haouse kat umh.. best arr pelas meriaah jugak.. Smpai2 umh dlm pkul7ptg mknan dah ready terhidng.  bgus  btol.. besok'y aku jugak letih kne mngemas.. hehhe.. x kisah larh.... janji open house best.. :D 
Bye2 raya 2011.. :)

No comments:

Post a Comment