Aku

My photo
*Mencari dan terus mencari sinar kebahagiaan di dunia & akhirat.

Coretan Aku

Wednesday, October 26, 2011

Bukan selalu..

Tajuk utama "bukan selalu".. 
Ape yg bukan selalu 2 yea... hahhahaha..
Ok! gimik dah abis...
Now, aku nak cite yg aku kuar hang out ngn Athirah, Suhaiza, Wawa,  Nana,.. 
Bukan main sakan lgi kiteowng berjaln.... 
Bende nie pown bukan rangcang dr awal.... 
Semalam'y sje ckp2 kosong, esok'y kiteowng kua betol2... huhuhu
Tempat yg utama kite tuju ialah "Sunway Pyramid"..
Tp bile dah smpai kat situ.. Tibe2 Athirah Ajak gi jln tempat laen plak...
Aku ok jea, tempat yg kami tuju ialah "Pasar Seni" ngn "Masjid Jamek".. 
Kat situ kiteowng just jln2 tengok brg je.. bak kate owng window shopping.. hehehhe...
Tp paling best mse kat Sunway pyramid Aku, Suhaiza, Nana,.  Main ice skating... hahahhaha...
Enjoi beb, first time aku try wooo... Series penat sngt, ssh giler nak balance badan.. 
Aku hampir terjatuh, Tp Nana  betol2 jatuh..... hahahah.. -Padan muke kau- :P
Ape2 pown aku seronok sngat dpt spend time ngan best frend aku yg dah lame x jumpe inaitu Athirah n Suhaiza... Love larh kowng ttp spothing cam dlu... 
Msing giler2 je prngai'y.... 
Wawa 2 acty adik aku yg sje aku ajk join bg memeriah'n beserta kwn die yg dah cam adik aku jugak iaitu Nana..
Time blik kiteowng terlepas trian 2kali pasal mls nak berebut.. hahahh... xpe2 sme 2 knangan terindah buat kami.. :D
Sahabat hingga akhir hayat... InsyaAllah.. 






No comments:

Post a Comment