Aku

My photo
*Mencari dan terus mencari sinar kebahagiaan di dunia & akhirat.

Coretan Aku

Saturday, November 24, 2012

Setelah sekian lama.

Setelah berbulan a.k.a bertahun aku x kemas kini blog aku.. akhir'y blog berbubah tanpa sedar... ooh! tidak.... pe perlu aku buat ni?? ok! buat x tau suda.....  x pon buat pandai jea.. haha..... kayh! act, aku mls nak tulis pape lam blog aku.... padahal hari2 je aku on9....... Lgi satu, aku malu nak share about life aku ngn seme org... aku rase cam malang giler hidup aku skrg ni dgn ade beberapa azam yg x tercapai tahun ni.. oh! tidakk.. aku hampir sje putus asa..... But, aku harap ade hikmah semua ini.. Aku percaya Allah janji kan yg terbaik utk umat'y.... Kayh, larh itu je aku mampu mengarang stkat ni... mood msih bersdih, tp mampu tersenyum lagi.... Kpd, spe2 yg terbca blog aku ni.. doa'n yg terbaik utk aku yea... wasalam..

No comments:

Post a Comment