Aku

My photo
*Mencari dan terus mencari sinar kebahagiaan di dunia & akhirat.

Coretan Aku

Monday, September 19, 2011

Hat yai trip..


Ok, x tau nak mle cite dr mne... yg past aku br blik bercuti di hat yai ngn family pelas tah2 sape lg org yg ade arr... hahahaha.. whatever!  Aku gi jln2 nie pown ngn bas arr, bkn ngn kereta yg konvoi scre bjemaah 2 seme.. hehhehe...... Ikut plan asal aku x tersenarai pown lam trip dieowg 2... Tp atas bbrape faktor yg buat aku ley join.Tigal 4hari nak gerak br prepare utk seme 2. hahhaha.. First skali thanx knp nnk yg sudi ajak aku pelas sponser aku gi sne.. Oh ya, x lpe jugak kpd sepupu aku Faiz . kalo x sebab budak nie yg bgtau de tmpat kosong, smpai kesudah aku x ikut la agak'y... hehehhe..... Orite, pengenalan dah abis.... 
*Seme muke ceria enn, so menunjuk'n trip kali neh best arr, wlau ade bbrape masalah teknikal

Aku nak cite pe yg aku dpt spnjang beberape hari aku kat hat yai, Thailand... Aku rase en, negara dieowng x arr bp nak maju sngat bbanding negare kita M'sia. Kedai yg ade kat situ, ley than arr buruk
Kat Thailand 2 aku nmpk klinik ngn hospital dieowng cam x best jea.... haiss, x nak arr kje sne.. hahah.. demand.. Tp aku tngok dieowng nie mcm x bpe nak mesra.. Hahaha.. nak mesra cam ne, dah kite ckp mcm ayam ngn itik.... spnjng 3hari aku kat situ, aku blur nggn duit dieowng n nak komunikasi 2 aku hantam je la... Agak x reti nak ckp 2 aku gune body language.. hahahaha... Yg paling best makann dieowng ialah udang.. besar2 woo... Aku x beli pown aku minx je kat Iwan (sepupu aku)... Baik hati budak 2 bagi aku rase, udng'y cam udng biase arr, rase manis... Kebnyak'n maknan kat situ pedas2 belaka..

Family aku yg ade cme Mama , Ally, Areen,Dina. Adik2 yg lain x ikut ddk rumh ngn abah.. hahahah.. kesian.
Aku ddk satu bilik ngn Cik Ijah ( makcik aku tp muda lg) n Adila (sepupu  tp kecik lagi) 
Dlam bas aku ddk ngn Zahin  (sepupu aku jugak larh)
Bdak2 yg slalu aku lepak sme plak Irfan , Faiz, Zahin. Sporting jugak larh budak2 neh wlau kuat mengusik... Sbor je larh ngn perngai dieowng neh.... hahaha.. x kisah la dieowng 2 cam adik2 aku jugak....

Erm, kebetulan time aku gi situ aku tngah sakit, rase cam x selesa bdn kepala pown sakit.. Skadr mkn panadol je, sbab 2 je ubat yg ade.... Tp aku wat muka ceria je.. Xkan aku nak tunjuk ngn seme org aku tngah sakit.. Alhamdulillah, nnk aku urut aku pas2 mse shari sblum nak blik aku rase cam dah ok sikit... Mkn pown dah ley telan bnyak.. Tp rugi arr, sbab sblum'y aku nak mkn seme rase cam xsedap then mkn pown telan sikit jea..

*Btw, seme org best sngt.. sowie sape yg aku x ltak nme.. pape pown kowng ttp tersirat kat ingtn aku.. :D

No comments:

Post a Comment