Aku

My photo
*Mencari dan terus mencari sinar kebahagiaan di dunia & akhirat.

Coretan Aku

Tuesday, September 13, 2011

Yea2 dah ade pasport sendiri.

Bace tjuk jea cam jakun je enn bnyik'y... hahhaha... Bior arr, asal aku bahagia.. Pe yg penting ku dah ade pasport sendiri... sblum nie penah gi melancong ke Indonesia gne pasport group.. Nikmat pasport sendiri xde.. hahha.. X kisah larh... Aku gi buat pasport nie pown pasal nak follow mama n family yg lain trip ke Thailand.. hehhe... tigal seminggu je ag nak gi, br aku thegeh-hegeh2 aku isi nme... Nasib arr, janji aku dpt ikut.... Oppsss... aku dah melalut ketempat lain, tujuan utama aku nak cite aku dah ade pasport sendiri. Aku buat pasport di jabatan emegresen Negeri Pahang.. Tempat'y dkat je ngn asrama aku.. Jalan kaki pown ley smpai(tp penat arr). Nasib arr, pakcik2 kat sini bgtau tmpat'y, kalo x, smpai kesudah aku x tau... hahahha... Amek mse 1jam je nak tugu pasport siap... Dgn wit yg aku ade, RM100 utk 2thn.... kayh, x tau nak cite ape ag dah...
Itu pasport aku.. hahhaha...

No comments:

Post a Comment