Aku

My photo
*Mencari dan terus mencari sinar kebahagiaan di dunia & akhirat.

Coretan Aku

Monday, October 31, 2011

Urusan pejabat

Mcm2 hal jadik..

Internet kat umh rosak...
Mr.cOmpaq aku wat hal..
Huh! yg internet 2 plak dah lme x ley gune tp xde sape yg rajin nak call TM.
Last2 aku jugak yg urus.. kayh, xpe...
Org TM yg dtg umh aku 2 ensem.. hehhe.. (gatal jap)
Yg Mr.Compaq aku nie plak mengade wat perngai dah lme dah, tp aku ngn abah br nak anta die kat Hospital Hp tower.. Sblum nie dah antar tp aku x tau larh celah mne abg teknikal 2 betol'n..
kayh fine seme bende dah setel..
 Lega.. hopefully lepas neh seme baik2 sje...

Dlm mse yg sme first time aku urus sendiri ngn operator means org kerja kat bejabat.. hahahah...
Aku de urusan ngn pejabat TM n pejabat HP.
Tibe2 aku rase kerja pejabat nie nmpk best jea.. hehehe... whatever!

No comments:

Post a Comment