Aku

My photo
*Mencari dan terus mencari sinar kebahagiaan di dunia & akhirat.

Coretan Aku

Wednesday, November 2, 2011

Tak snggup rasenye

Hospital... kerje kat hospital...

Td ade lawatan kat hospital..
KOnon'y preparation sblum student gi prektikal..
Ya Allah knp larh aku br sedar yg aku x kuat nak hadapi keadaan sebegini.
Mse gi kat bhagian heamodylisis, kat situ larh aku br sedar yg aku nie mabok darah rupe'y..
Aku tngok darah bnyak2 mule larh aku rase mual, nak muntah, pening kepala n rase nak pitam..
Hhahhaha.. aku sendiri pown x sure pe kene ngn aku tah... Redho je larh...
Dalam mse yg sme aku tkot jugak tngok patient yg real..
Lagi2 kalo aku ditmpat'n di wad kecemasan... perhh... xterkate aku dibuat'y..
Stakat aku blaja neh aku ley cool ag.. tp bile dah start prektkal nnt mcm mne tah..
Tigal ag 2 bln je nak gi prektikal..
Pape pown aku nak fokus dlu kat Final exam aku utk sem 3 neh.. 

No comments:

Post a Comment