Aku

My photo
*Mencari dan terus mencari sinar kebahagiaan di dunia & akhirat.

Coretan Aku

Friday, November 4, 2011

Perjalanan yg sngat jauh.

Jauh ke?

dr kuantan aku nak balik Klang amek mse yg panjang... hahaha
walau cam ne pown.. best giler kot... trevel!
Kuantan > Seremban > KL > Klang
Aku blik nie sempena cuti raya haji.
Tiket blik Klang awl2 ag dah abis pasal aku br je blik umh sempena cuti depavali aritu.
So, xde mse nak gi beli tiket arr..
Kalo yg KL pown aku dngor org kate mejoriti dah abis..
Member aku Dian die pown nak blik KL, die yg ajak aku blik tompang ngn sir (lecture)..
Aku pown onn je pasal nak harap tiket bas mejoriti hemph! habiss.....
Aku + Dian + Halim + Sir (lecture). lgi duaorng 2 classmate aku...
Smpi KL dah lewat mlm pasal aku gerak dr kuantan pown dah dkat magrib.
Dr KTM Seremban ke  Bandar tasik selatan.
Naek train yg last. Pas2 train stuck kat Bangi (letrik xde)
Di sebab'n dah lewat mlm abah x amek aku kat KL.
Then mama sroh blik umh nnk sedare aku (nnk ngah).
Sgn larh jugak nak blik sne.. Pdahal family rapat je... 
Aku x biase dtg sne kalo mama xde kat situ... huhuuhu.
Stay one night kat umh nnk ngah then besok'y abah amek br arr aku dpt blik Klang.. hahaha

No comments:

Post a Comment